U17 Milli Takımı Slovenya’yı 87-66 yendi: Dünya Kupası’nda 2’de 2
FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu’nda Türkiye, Slovenya’yı 87-66 mağlup ederek ikinci maçında ikinci galibiyetini aldı.
FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında Türkiye, Slovenia’yı 87-66 mağlup etti. Türkiye’nin ev sahipliği yaptığı organizasyonda karşılaşma, İstanbul’daki Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi’nde oynandı.
Ay-yıldızlılar ilk periyodu 21-18 önde kapattı, devreye 40-36 üstün girdi. Üçüncü çeyreği 63-50 önde geçen Türkiye, mücadeleyi 87-66 kazandı.
Bu sonuçla Türkiye gruptaki ikinci galibiyetini elde ederken, Slovenya ikinci yenilgisini aldı. Türkiye, C Grubu’ndaki üçüncü maçını 30 Haziran Salı günü Porto Riko ile yapacak.
Karşılaşmayı A Milli Basketbol Takımı’nın oyuncuları ve teknik ekibi de izledi. 2027 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri’nde Bosna Hersek ve İsviçre ile oynayacağı maçların hazırlıklarını İstanbul’da sürdüren milli ekip tribünde yer aldı. Başantrenör Ergin Ataman, mücadeleyi Türk basketbolunun efsane isimlerinden Aydın Örs ve yardımcılarıyla birlikte takip etti. Taraftarlar karşılaşma sonrası milli oyunculara yoğun ilgi gösterirken, fotoğraf ve imza talepleri karşılandı.