Sunday, 28 June 2026 | İstanbul 24°
USD/TRY 38,42 EUR/TRY 41,87 ALTIN 3 240 BIST 100 10 740
SON DAKİKA
İran ve Lübnan’dan ‘Çatışma Kontrol Birimi’ çağrısı ABD’ye ait dört askeri uçak Bulgaristan’dan ayrıldı, çekilme 30 Haziran’a kadar sürecek Al Monitor: Türkiye-Mısır yakınlaşması savunma iş birliğini derinleştiriyor; Kahire KAAN alımını değerlendiriyor Hidayet Türkoğlu: Hedefimiz 2027 Dünya Kupası’nda Katar’da yer almak AFAD: Balıkesir Sındırgı’da 4,0 büyüklüğünde deprem İstanbul’da 29 Haziran Pazartesi planlı elektrik kesintileri uygulanacak İran ve Lübnan’dan ‘Çatışma Kontrol Birimi’ çağrısı ABD’ye ait dört askeri uçak Bulgaristan’dan ayrıldı, çekilme 30 Haziran’a kadar sürecek Al Monitor: Türkiye-Mısır yakınlaşması savunma iş birliğini derinleştiriyor; Kahire KAAN alımını değerlendiriyor Hidayet Türkoğlu: Hedefimiz 2027 Dünya Kupası’nda Katar’da yer almak AFAD: Balıkesir Sındırgı’da 4,0 büyüklüğünde deprem İstanbul’da 29 Haziran Pazartesi planlı elektrik kesintileri uygulanacak
Ana Sayfa / Gündem / Haber
GÜNDEM 1 dk okuma

Yumurtalık Belediyesi, kendi iştiraklerinde ve fırınlarda denetimleri artırdı

Adana’nın Yumurtalık ilçesinde belediye, iştiraki Güney Yıldızı işletmelerinde habersiz iç denetimler başlatırken ilçe genelindeki fırınlarda da ruhsat, hijyen, gramaj ve son kullanma tarihi kontrolleri yapıyor.

Kaynak: Karadeniz Tellalı

Adana’nın Yumurtalık Belediyesi, ilçe genelindeki işletmelerin yanı sıra belediye iştiraki Güney Yıldızı işletmelerinde hizmet kalitesini artırmaya yönelik denetimleri sürdürüyor.

Belediye Başkanı Erdinç Altıok’un talimatıyla Zabıta Müdürlüğü ekipleri, belediyeye ait işletmelerde düzenli ve habersiz iç denetimler yapmaya başladı. Kontrollerde personel disiplini, kılık-kıyafet, temizlik ve hijyen, işletme düzeni, hizmet kalitesi ile kurumsal standartlara uygunluk değerlendiriliyor.

Belediye, çalışmalarda Adana Büyükşehir Belediyesi’nin desteğinin bulunduğunu belirtirken, Güney Yıldızı’nda kurumsallaşma ve kalite standartlarının yükseltilmesine odaklanıldığını bildirdi.

Öte yandan zabıta ekipleri, ilçe genelinde faaliyet gösteren fırınlarda ruhsat, hijyen, gramaj ve son kullanma tarihi kontrolleri gerçekleştirdi.

Başkan Erdinç Altıok, vatandaşların güvenli ve sağlıklı gıdaya erişiminin öncelikleri arasında yer aldığını ve denetimlerin düzenli olarak sürdüğünü ifade etti.

İlgili Haberler