Erdoğan Sakarya’da partisine seslendi: “Yorulan varsa kenara gelsin, dinlensin”
Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti’nin Sakarya’daki 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda teşkilata sahada aktif çalışma çağrısı yaptı ve “Boşa harcayacak vaktimiz yok, sokakları boş bırakmayız” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti’nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında Sakarya’da parti teşkilatına hitap etti. Erdoğan, sahada aktif çalışma çağrısı yaparak, “Yorulan varsa kenara gelsin, dinlensin; yoksa meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak vaktimiz yok. Sokakları boş bırakmayız” dedi.
İktidarın “derman kapısı” olduğunu söyleyen Erdoğan, “Vatandaşlarımızın dertlerine çare bulacağız. Tüm imkânları zorlayacağız” ifadelerini kullandı.
Partinin yolculuğuna ilişkin değerlendirmelerde bulunan Erdoğan, “Millet bizi hesaba çekmeden biz kendimizi hesaba çektik. 25 yıldır ilkelerimizden taviz vermedik, farklı düşüncelere kapımızı kapatmadık. Geleceğe dönük hedeflerimizi elden geçirdik” diye konuştu. Toplantının organizasyonunda görev alanlara teşekkür ederek programın hayırlı olmasını diledi.
Erdoğan, AK Parti kadrolarını “86 milyonun umudu” olarak nitelendirdi ve hareketlerinin Türkiye sınırlarını aşan bir etki alanı bulunduğunu savundu. Gazze, Şam, Halep, Bağdat ve Basra gibi kentleri anarak “ümmetin vebalinin üzerlerinde olduğunu” ifade etti.
Gazze’de bir “soykırım” yaşandığını öne süren Erdoğan, bunun hesabının sorulacağını dile getirdi. Konuşmasında Aybüke Yalçın ve Eren Bülbül’ü anarak, teşkilata “davanıza sahip çıkın” çağrısı yaptı.
Medya ve sosyal medyanın önemini vurgulayan Erdoğan, bununla birlikte yüz yüze temasın esas olduğunu belirtti: “Teşkilatımız her an vatandaşımızla hemhâl olacak; bize gelmeyeni arayıp bulacağız, oturup konuşacağız. Eleştirilere kulak vereceğiz; kibirden uzak durup tevazuyu elden bırakmayacağız.”